emmasjolund

Alla inlägg den 21 april 2014

Av emma s - 21 april 2014 21:50

Känner mig så jävla dålig. Förkyld o allt, har sån jäkla press för skolan.. Vet inte varför, känner mig gråt färdig o lite mammig haha. Men jag saknar mina kusiner o aa, mamma också.. Är hos min pappa nu. Ska (förmodligen) ner till Skåne på fredag till mina kusiner o stanna till söndag. Känner att vi inte träffas så ofta.

Åh har nationella muntlig prov denna veckan (kanske imorgon) och jag har såååån scenskräck även fast det bara är för klassen. Känner mig oförberedd och vill bara gråta så jobbigt det är,
Ååh.. Behöver mammsen nu typ.
Nej men jag orkar inte med skolan! Vill bara vara hemma och ta det lugnt..
Hoppas ni förstår mig. Godnatt.
xoxo Emma

Av emma s - 21 april 2014 12:10

Hejsan! Mina kusiner har nu åkt till baka till Skåne, 2 timmars bilresa.. Ett tråkigt farväl men ska förmodligen åka ner till dem på fredag till söndag. Saknar de redan, är verklig en sån person som HATAR att säga hejdå (förutom till skolan) jag blir fett känslig haha..
Idag är det måndag och imorgon är det skola - IGEN.
Ååh jag orkar inte, jag har np muntlig imorgon så ja.. Fett tråkigt men måste öva!
Tänkte lägga ut en liten "fotobomb" från i lördags när jag red. Det var helt underbart och mina kusiner fick också testa att rida.

Hm.. Så söt han är!

Vem är jag?

Ja, jag heter Emma. Jag rider på en ridskola, och är medryttare på en häst som heter Jigger på ett annat stall. 

På fritiden spelar jag också fotboll, eller är med vänner. 

Hoppas du fått veta lite smått och gott om mig!

Länka gärna din blogg i någon kommentar så kanske jag nämner dig!
xoxo Emma

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vem är jag?


Ovido - Quiz & Flashcards