emmasjolund

Direktlänk till inlägg 8 oktober 2014

Woop !

Av emma s - 8 oktober 2014 16:39

hejsan! Idag har varit en helt vanlig dag i skolan. Fick tillbaka resultatet från mitt No prov med alla rätt - stolt :D A på den.

I går fick jag även A på ett matte prov. Hehe! Klockan halv sju har jag träning, så hållet på att värma min sockor för att det är skönt att ha de när man tränar :)

Iallafall, har ni haft en bra dag? Det har jag. Det enda "dåliga" är att imorgon har vi syslöjdsprov med en massa ord man ska förklara,
Diss på den asså. Glömde HELT AV att vi hade det. Så det blir plugga, plugga -plugga. Det får gå som det går, får skylla mig själv :)

Händer inte så mycket just nu, förutom att det är jätte kallt ute! Ska inte bli trevligt att träna ute i det kalla. Men det är ju bättre än att träna i 30 grader + ;)
Det här får bli ett litet avslut på detta inlägget så hörs vi snart!

Xoxo Emma

Denna gosingen #inlove

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma s - 7 oktober 2014 19:13

efter stallet. Red premiär på den nya hästen, och det gick superbra! Rider med nytt träns/bett som heter kandar. Men det funkar lika bra. Blir kort inlägg då jag måste plugga till spanskan imorgon - ops!!! Iallafall, hann inte ta några bilder ida...

Av emma s - 6 oktober 2014 20:19


ja, som sagt. Imorgon ska jag rida Kidden för första gången. Får se hur vi passar ihop med det ska nog gå bra. Linnéa ska vara med och visa mig området, vart allt ligger m.m. Det ska bli superkul men såklart - det är lite nervöst. Det är man alltid...

Av emma s - 5 oktober 2014 19:29

efter ett tag... Jo, nu kör jag igång igen. Under sommaren har det hänt mycket , och dessutom så la jag ner bloggen ett tag och vilade. Rider inte Jigger längre men , idag var jag och kollade på 2 ponnysar och kan bara säga - Är fodervärd för 2 st p...

Av emma s - 4 juli 2014 12:47

Tillbaka i kalla Sverige. En liten plågsam känsla med den kalla vinden kommer lrypandes längs ryggraden. Iallafall - ska inte ta fram min poesi sida av mig själv utan utgå från det jag ville få fram. Turkiet, där har jag varit nu i en vecka och ig...

Av emma s - 26 juni 2014 08:18

Hmm... Bilden talar, snart drar jag med mamma och min storebrorsa. Uppdaterar senare med massa annat kul, hoppas ni alla får resa något ;) Xoxo Emma ...

Vem är jag?

Ja, jag heter Emma. Jag rider på en ridskola, och är medryttare på en häst som heter Jigger på ett annat stall. 

På fritiden spelar jag också fotboll, eller är med vänner. 

Hoppas du fått veta lite smått och gott om mig!

Länka gärna din blogg i någon kommentar så kanske jag nämner dig!
xoxo Emma

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vem är jag?


Ovido - Quiz & Flashcards