emmasjolund

Alla inlägg den 5 oktober 2014

Av emma s - 5 oktober 2014 19:29

efter ett tag... Jo, nu kör jag igång igen. Under sommaren har det hänt mycket , och dessutom så la jag ner bloggen ett tag och vilade. Rider inte Jigger längre men , idag var jag och kollade på 2 ponnysar och kan bara säga -
Är fodervärd för 2 st ponnysar ;) är superglad! Rider en maxad D ponny och har en liten shettis också. De är super fina och rider i ett superfint stall, är nöjd :) kommer ändra header senare, men har inte tid just nu, är aldrig inne på datorn så det blir lite svårt hehe!

Men iallafall, ska rida med ett nytt bett (kommer ej ihåg vad det heter) men det ska bli spännande. Det finns mycket skog och sånt, så det blir många uteritter.

Imorgon är det som vanligt skola på en måndag. Och efter det har jag träning, sen dagen efter ska jag rida. Eftersom jag nu börjar rida! - nästan hela veckan + fotbollen blir det mycket att prioritera men det funkar perfekt. Ska ta många bilder på mina små ponnysar nu och sen blir det ny header, är så fruktansvärt glad och sprallig, längtar ;)

Hoppas ni får en bra kväll!
Xoxo Emma

<3333

Tidigare månad - Senare månad

Vem är jag?

Ja, jag heter Emma. Jag rider på en ridskola, och är medryttare på en häst som heter Jigger på ett annat stall. 

På fritiden spelar jag också fotboll, eller är med vänner. 

Hoppas du fått veta lite smått och gott om mig!

Länka gärna din blogg i någon kommentar så kanske jag nämner dig!
xoxo Emma

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vem är jag?


Ovido - Quiz & Flashcards