emmasjolund

Alla inlägg under juni 2014

Av emma s - 26 juni 2014 08:18

Hmm... Bilden talar, snart drar jag med mamma och min storebrorsa.

Uppdaterar senare med massa annat kul, hoppas ni alla får resa något ;)

Xoxo Emma

Av emma s - 21 juni 2014 13:49

På Torsdag åker jag till Turkiet med min mamma och storebrorsan och jag längtar verkligen! 5 dagar kvar om man räknar med idag.
Nu sitter jag i soffan och lyssnar på musik med hörlurar och pappa kollar på tv. Det är lite kyligt ute men annars ok. Igår var det som sagt midsommar och det firade vi med stt åka till min halvmammas mamma. Det var såklart roligt, hon bor i Lerum så vi gick ber och badade i Aspen. Vi åt tårta med jordgubbar och en massa mer, fantastiskt haha! ;)

Tänkte börja med veckans låt typ.. Har en låt som jag lyssnat sönder i typ en hel vecka, det är All Of Me med John Legend fast det är remixen. Jag gillar inte den originala låten för den är så långsam etc. Remixen är fett bra och tycker alla ska ta och lyssna på den.

Längtar efter att åka till Turkiet och lämna mitt vanliga liv ett tag.. Man tröttnar ju ibland på allt vardagliga, eller?!

Dagens planer, inte mycket.
Vet faktiskt inte vad jag ska göra haha! Det får väl räcka med musik nu ett litet tag till.

Ha en bra söndag och ladda upp för måndagen UTAN skola! Härligt :)

Xoxo Emma

Ja.. Bilden på mig är en SKÄMTBILD haha.. Ej seriös ;)

Av emma s - 18 juni 2014 15:16

Hej, har verkligen varit sämst Pä att blogga och minns knappt själv senast jag gjorde inlägg. Iallafall så har jag nu varit i Djursjön två daga i rad med badbussen. Såklart med Chian, Zhinar och Alice.
Nu sitter vi på en sån buss som har två våningar och är på väg hem.
Är jätte trött!
Får uppdatera mer senare så hörs vi<3
Xoxo Enma

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Av emma s - 3 juni 2014 21:06

Hejsan! Nu sitter jag i mitt rum med full musik på, underbart!
Dagen har varit ok... Förutom när jag råkar radera en 3000 ord uppsats på datorn som jag kämpat med dagen innan..... ****** på den! Nej men vart väldigt arg då jag måste göra om den nu, och de värsta var ju också att jag vart väääldigt nöjd med den... Jaja, man kan alltid förbättra den va!? Hoppas verkligen det blir ännu bättre den gången jag gör om dem.. Och varför jag "råkade" radera den vart ju då att vi skulle rensa våra datorer för att de skulle uppdateras.. Och så klart råkar jag slänga den och tömma papperskorgen - gone, där var den borta.

Idag slutade jag 14.20 och va hemma ca 14.35 Eftersom jag var så trött satte jag på alarmet på ca 30 min för att få sova lite innan jag drog till stallet.

Hade verkligen DRÖM PASSET! Helt otroligt fint gick han, körde dressyr, travade lite lätt men satt ner mest i traven och ja, det går fett bra nu!
Red först i ridhuset för stt det regnade men det försvann sen så red ut till paddocken och körde några galopp varv där - sedan skrittade jag av honom och öronen var framåt.

Eftersom jag red för det mesta för mig själv blev det tyvärr inga bilder eller videor så får ta några gamla...
Ni får nöja er - haha! ;)

Hoppas ni iallafall haft en helt OK dag eller bättre!
Xoxo Emma <3

Fotot där uppe på Jigger: Kim

Känns lite sorgligt att jag kanske inte rider han så länge till nu.. Får erkänna att en klump i halsen växer..Älskade häst <3

Minnen <3 JIGGER<3

Av emma s - 1 juni 2014 09:58

300!?!!! Tack tack tack!
Nu när de är första Juni och har fått över 300 visningar på min blogg i Maj, kan vi nå över 350 nu i Juni?

Aja, tack så mycket!
Xoxo Emma

Vem är jag?

Ja, jag heter Emma. Jag rider på en ridskola, och är medryttare på en häst som heter Jigger på ett annat stall. 

På fritiden spelar jag också fotboll, eller är med vänner. 

Hoppas du fått veta lite smått och gott om mig!

Länka gärna din blogg i någon kommentar så kanske jag nämner dig!
xoxo Emma

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vem är jag?


Ovido - Quiz & Flashcards