emmasjolund

Alla inlägg den 15 april 2014

Av emma s - 15 april 2014 20:10

Hejsan alla! ?
Som ni ser har det varit väldigt dålig uppdatering.. Men har inte haft tid, men nu ska jag försöka göra minst ett inlägg om dagen.
Idag har varit ek ganska chill dag, dega mest hemma men sedan drog jag mamma o min bror till Frozen Yoghurt bar i Gbg ? härligt väder de va ute idag asså! Nu sitter jag i soffan o kollar på Simpsons. Har haft en hosta som har satt i ca 2 veckor som vägrar gå bort.. Satans ****** ?
Men så är det. På lördag ska jag rida igen, tänkte köra markarbete mest och ridvägar, öva på sits och galoppombyten m.m Hoppas jag träffar Kim ?

Men ja, ska försöka lägga upp lite fler bilder och videos när jag rider så ni får ha de så bra än så länge!??

Xoxo EMMA

Vem är jag?

Ja, jag heter Emma. Jag rider på en ridskola, och är medryttare på en häst som heter Jigger på ett annat stall. 

På fritiden spelar jag också fotboll, eller är med vänner. 

Hoppas du fått veta lite smått och gott om mig!

Länka gärna din blogg i någon kommentar så kanske jag nämner dig!
xoxo Emma

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vem är jag?


Ovido - Quiz & Flashcards